Alla inlägg den 8 januari 2009

Av P o T - 8 januari 2009 17:47

Idag när jag o F var hos en go vän telefontrakasserades jag av maken, RITNINGARNA hade kommit!!! Han var i eld o lågor och ville att jag skulle rtitta på dem, berätta mm mm


Men vi har inte hunnit än. Det är full fart här, F är igång, fnissig som aldrig förr och nu badar hon.


Ska fota dem så att ni får se men orkar nog inte ikväll. Men det ser bra ut..det är stort...210 kvm...stor carport, stort förråd...


Soffan blir iaf kvar, punkt slut.


Funderar nu mest över uteplatsen som vi gärna ser att vi får till så att vi åtminstone inte behöver ha nya utemöbler mitt i lervällingen. Jag vill ha marksten som uteplats, så himla snyggt, Thomas vill ha altan, 'för det har man ju' är hans argument...


I övrigt får det ta den tid det tar. Gräsmattan sår vi nog, trots att vi lagt in rullad gräsmatta i kalkylen. Men de pengarna det finns mycket man kan göra annat för...halvvägs till Sydafrika t ex


Vill iaf fixa till lekstugan åt F, gungställning och sandlåda. Nån som känner nån som vill sälja en beg lekstuga som jag kan pimpa till?


Sen hittade en vän till oss ett ställe på nätet som har 6-åriga träd, större alltså. Lite dyrare per träd men det räcker ju med en 4-5 stycken så att vi åtminstone har nåt tak i trädgården (man snackar tak, vägg o golv när man planerar en trädgård)


Nu ska jag titta på ritningarna...







Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards