Alla inlägg den 1 februari 2009

Av P o T - 1 februari 2009 16:17

Tänk att det redan är februari. Tiden rusar iväg och på våra inlämnade bygglovshandlingar står det BYGGSTART FEBRUARI -09. I veckan ska vi ringa o kolla så att hon som är ansvarig för just vårt område har fått handlingarna.


Jag tänker mycket inredning just nu. Vi har iaf bestämt oss för soffa, en soffa vi kollade på förra helgen. Nu när vi dessutom blir sofflösa får vi rappa på lite grann. Här är den:



Sen har jag tänkt på tapeten i F's lekrum på nv:



Men jag vill tapetsera den åt andra hållet, så att ränderna blir vågräta. Glada färger ska man ha i ett lekrum!! Sen får hon ha sin stora underbara vita matta där inne, den är så skön att sitta och leka på.


En anna grej min syrra har hittat den perfekta kaminen som de dessutom har kampanjpriser på nu:


 


Visst är den mysig? Man ser elden från flera håll genom de smala glasen på sidorna och så plats för veden under. Ska nog beställa en sån snart.


Vi har också hittat en lekstuga, en sandlåda och en pool. Dessutom hade K-Rauta en massa klinkers till bra pris. Vi tror inte det blir klinkers i köket trots allt, det blir för kallt, för hårt. Vi får ha Pappelinan där ist för att skydda parketten. Kan faktiskt tom tänka mig laminat, Pergo Orginal, för DET är tåligt. Vi har det nu. 


I vardagsrummet blir det troligtvis denna tapet som fond på ett par ställen, så att den stora yta binds ihop. Det här tapeten sitter i vårt vardagsrum nu och vi älskar den:



Imorgon ska jag till EM och beställa soffan!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards